فراسوی رشد آرمان زمین

faraz color (2)

حضور شرکت آرمان زمین در نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری، حمل و نقل و ایمنی اصفهان

حضور شرکت آرمان زمین در نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری، حمل و نقل و ایمنی اصفهان

گام بلند نمایشگاه اصفهان برای اجرای سامانه‌های شهر هوشمند در کشور

درباره نمایشگاه

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در نخستین هفته مردادماه میزبان سه نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت شهری، حمل‌ونقل و ایمنی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات شهری)، پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل‌و‌نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و حفاظت، سه نمایشگاهی هستند که طی روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ و به مدت چهار روز در اصفهان برپا می‌شوند. این نمایشگاه با حضور ۷۰ شرکت از هفت استان کشور برپا می‌شوند و شرکت‌های حاضر در آن، فعالیت‌ها، کالاها، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های تجهیزات ترافیکی، هوشمندسازی شهری، صنایع روشنایی، مبلمان و المان‌های شهری، حمل و نقل، تولید بلوک‌فرش و موزائیک، بتن، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، مجموعه‌های بازی پلی‌اتیلن، تجهیزات ایمنی، امداد و نجات، حمل و نقل بین‌المللی و تجهیزات پارک به نمایش می‌گذارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آیین گشایش این سه نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه‌ها پذیرای ۷۰ شرکت از هفت استان کشور هستیم.
احمدرضا طحانیان افزود: در این نمایشگاه ۲۵ شرکت دانش‌بنیان و خلاق حضور دارند و همچنین ۱۲ رویداد آموزشی و کارگاه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه فضایی را فراهم می‌کند که شهرداری‌های استان و کل کشور بتوانند با شرکت‌هایی که ارائه خدمات می‌دهند، ارتباط بگیرند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این آیین، گفت: ما برای اداره شهر نیاز به نگاه آینده، ایده‌های جدید، تفکرات نوین و استفاده از تجربیات مثبت داریم و این نمایشگاه سعی دارد تمام این موارد را کنار هم داشته باشد.
سید امیر سامع ابراز امیدواری کرد: این نمایشگاه محلی برای تبادل افکار و اندیشه‌ها باشد و موجب رونق بازار در بخش مدیریت شهری، حمل و نقل و ترانزیت شهری و در بخش ایمنی و حفاظت شود.
شهردار اصفهان نیز در آیین افتتاح این نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: نگاه ما به اصفهان باید متفاوت و جدید باشد.
علی قاسم‌زاده افزود: گاهی نمایشگاه‌ها برای حل مسائل جاری و ارائه خدمات استاندارد است و گاهی نگاه به اصفهان فرداست.
وی‌ تاکید کرد: اصفهان فردا، اصفهان هوشمند است و باید این کار با شیب ملایمی انجام شود. به همین منظور در حوزه اجرایی، شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و… تمرکز کرده‌ایم.

برندهای حاضر در نمایشگاه

در این نمایشگاه همچنین برندهای معتبری از سراسر کشور حضور دارند که از آن جمله می‌توان به توسعه ساختمان و بتن همدانیان، مهندسی نیک‌اندیش اصفهان، شرکت دانش‌بنیان عرفان صنعت اصفهان، بتن‌نما، صنایع روشنایی تک‌لایت نقش‌جهان، آراد شنوا شفا، شایان دیزل، گروه بهمن، رخش خودرو دیزل، آریا بارون توس، بهار صنعت پارمیس، ارس خودرو دیزل (آمیکو)، شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، شرکت تولیدی تحقیقاتی مبارز، اصفهان کارت و قصر بازی پارسیان فارس اشاره کرد.

حضور آرمان زمین در نمایشگاه اصفهان

شرکت “فراسوی رشد آرمان زمین” به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان فعال در زمینه هوشمندسازی در حوزه ایمنی ترافیک و حمل و نقل از تاریخ چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ در این نمایشگاه، در غرفه معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک اصفهان مستقر است.

گزارش تصویری بازدید شهردار

علی قاسم زاده شهردار اصفهان چهارم مردادماه از نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری، حمل‌ونقل و ایمنی بازدید کردند.

بازدید شهردار اصفهان از غرفه شرکت "فراسوی رشد آرمان زمین" 

بازدید شهردار اصفهان از غرفه شرکت فراسوی رشد آرمان زمین.

بازدید شهردار اصفهان از غرفه شرکت "فراسوی رشد آرمان زمین" 

 

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای چهارم تا هفتم مردادماه ۱۴۰۱ به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت مراجعه فرمایند.

https://isfahanfair.ir/news/view-25027.aspx